Japonezii au acest cult extraordinar al precocupării extinse. Adică dincolo de produs, se ocupă să dezvolte accesorii conexe sau utilităţi conexe ale produsului. Este şi o formă complementară de marketing prin care şi-au dezvoltat această preocupare simpatico pentru tot ce e in mediul înconjurător al clientului. Honda WOW este o maşină gândită cap-coadă pentru căţei, cei mai buni prieteni ai omului. Totul este gândit pentru accesul uşor în maşină, pentru aerisirea animalului oriunde ar fi prin nişte trasee de aer la nivelul podelei şi chiar pentru delectarea lui cu drumul, prin nişte bandouri transparente în uşi – tot la nivelul podelei. Honda WOW e dotată şi cu o cuşcă mobilă. Cel mai interesant loc ni se pare cel din torpedou, în care Bubico – sau cum l-o chema – se poate instala încât să fie aproape de stăpân şi să ia o gură de aer proaspăt prin furtnul cu aer condiţionat la-ndebot. Honda WOW este deocamdată un concept.